Het artikel is ongeveer een jaar geleden geschreven maar geeft een aantal goede verkoopargumenten om accessibility aan de man te brengen.
Zo start hij met de feiten dat het toegankelijk maken van een website je altijd geld bespaart én oplevert. Een goede binnenkomer lijkt me! Daarnaast geeft hij in het artikel nog een aantal duidelijke punten. Zeker de moeite van het lezen waard!
Nog geen reacties op "Hoe verkoop je accessibility?"
[quote][i]
There are two very good reasons why your client should start to think about Web accessibility:
* An accessible Website will make your client money.
* An accessible Website will save your client money.
1. His Website will be easier to manage.
2. His Website will be compatible with new browsing technologies.
3. His Website will appear higher in search engine rankings.
4. The download time of his Website will be significantly improved.
5. The usability of his Website will be enhanced.
6. He’ll gain good publicity.
7. His site won’t cause his business to incur legal fees (or bad press).
8. He’ll increase his site’s reach.[/i][/quote]
Ook al weet je of beheers je bovenstaande, het gaat uiteindelijk toch om dat je je eerst als persoon of bedrijf ook kunt ‘verkopen’.
@René – Logisch, het begint met de basis hè. Zoals Ton Boot in het basketball zegt, het begint met de conditie en techniek. Tactiek en strategie is hoe je je materieel inzet. Om dit laatste gaat het hier.
Laten we er van uit gaan dat dit alleen door topverkopers wordt gelezen 🙂
Jullie hebben gelijk maar hoeveel coaches zijn er niet die wel afgaan op de sterren en de dunkers in het basketbal.
Vanzelfsprekend begint het bij de basis maar zolang de voorkant voor veel mensen het belangrijkst blijven, zullen concessies gedaan moeten worden.
Waar ik het trouwens niet mee eens ben aangezien ik vind dat elke site toegankelijk zou moeten zijn!! Maar dat moge duidelijk zijn.
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen