Nederlandse marketeers hebben weinig verwachtingen als het gaat om weblogs voor bedrijven. Ze worden dan ook omschrijven als nutteloze plaatsen voor roddeltantes. Dit bleek uit een onlangs uitgevoerd onderzoek van TNS NIPO onder 98 marketeers.
Is dit een tegenslag voor de ontwikkeling van weblogs of heeft het product zich al bewezen?
2 reacties op "Marketeers geloven niet in weblogs"
Ik denk dat het gewoon tijd nodig heeft. Toch zouden marketeers wel innovatief moeten zijn in hun ideeen. Baart het dan toch zorgen?
Er zijn echter genoeg voorbeelden van bedrijven die weblogs hebben ingezet en er succes mee hebben geboekt. De weblog [url=http://www.marketingfacts.nl]marketingfacts[/url] en het bedrijf [url=http://www.upstream.nl/c2b-marketing.php]Upstream Marketing[/url] van Marco Derksen zijn volgens mij tekenen aan de wand dat je weblogs niet zondermeer bij het grofvuil moet zetten.
Zo denkt familie [url=http://www.blog.nl]Blog[/url] er ook over 🙂
Plaats je reactie
Velden met een * zijn verplicht in te vullen